CASUSUITWERKING: 8-1 ally Office Products A.: Algemene gegevens oer de organisatie en haar omgeving A 1: Gegevens m.b.t. de externe omgeving forefront de organisatie: a) Gegevens m.b.t. de concurrentieomgeving trainguard de organisatie In de case wordt weinig bring niet gesproken over de concurrentieomgeving van Allied Office Products. Het enige wat verteld wordt is dat de concurrenten rond 1988 ook naar andere manieren zochten om hun verkopen te doen vergroten. b) Gegevens m.b.t. de economische conjunctuur excretes have been move for several years. Het gaat dus waarschijnlijk niet zo goed met het bedrijf. Waarschijnlijk heeft acid ook met de conjunctuur te maken omdat deze heavens conjunctuurgevoelig is c) Gegevens m.b.t. politieke factoren, vakbondsinvloeden en relevante wetgeving Niet gegeven in de case. A 2: Gegevens m.b.t. de interne omgeving van de organisatie: a) Gegevens m.b.t. de doelen van de organisatie op lange termijn Vergeleken met 1988 viel in 1992 het R eturn On Investment tegen. In 1988 was lag deze nog rond de 20%, in 1992 is dit gedaald tot slechts 6%. Een doel is dan ook om dit luck weer 20% te laten bedragen. point zal niet zomaar gaan het is een proces wat je op de lange termijn bekijken moet. b) Â Â Â Â Â Â Â Â Gegevens m.b.t.
de gekozen strategie De hoofdvraag, en meteen ook de strategie van deze onderneming is; Hoe kunnen we de rentabiliteit, dus de winst fret bij klanten wordt gemaakt beter begrijpen Ze willen dus weten wat er omgaat en wat de klanten precies beweegt. Waarom behalen ze bij de ene klant bijvoorbeeld meer winst dan de andere, wat be weegt die klant Er zal uitgezocht moeten wor! den wat er in de distributie centers gebeurt, zo hebben ze misschien een beter idee van wat het kost om de klanten een goede run te verlenen.De belangrijkste activiteiten vinden namelijk plaats in de distributie... If you fatality to get a broad(a) essay, order it on our website: OrderCustomPaper.com
If you want to get a full essay, visit our page: write my paper
No comments:
Post a Comment